FAQ – het meest gestelde vragen

Hoe kan ik met jullie contact opnemen?
U kunt ons een email sturen onder dit adres: info@zapolski.nl. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier wanneer u klikt op het tabblad Contact op onze website – www.zapolski.nl . Via onze website kunt u ook met ons chatten, dit is ook mogelijk door het gebruik van Messenger op onze Facebook pagina. Telefonisch zijn wij bereikbaar op een van die telefoonnummers: 06 38 312210 (ons filiaal in Tilburg) en 06 41 295977 (ons filiaal in Helmond).
Waar bevinden zich jullie winkels?
Op dit moment hebben wij twee filialen. Een in Helmond op Noord Konniginewal 40 en de tweede in Tilburg op de Trouwlaan onder het nummer 27.
Zijn jullie van plan om in andere steden vestigingen te openen?
Ja, wij zijn gericht op groei en wij plannen om binnenkort nieuwe filialen te open. Waar precies willen wij op dit moment niet onthullen.
Wat zijn de openingstijden van jullie winkels?
Wij zijn zeven dagen per week geopend. Op werkdagen en zaterdagen van 7.00 tot 22.00 en op zondagen van 10.00 tot 22.00.
Zijn er plekken om te parkeren naast jullie winkels?
Uiteraard. In Tilburg kunt u terecht bij een parkeerterrein achter onze winkel, waarop u het eerste uur gratis kunt parkeren. In Helmond kunt u uw auto laten staan op een openbare parkeerplaats vlakbij de winkel.
Verkopen jullie ook biologische voedsel?
In principe zijn alle groenten en fruit die wij verkopen verbouwd op een naturele manier. Ook ons vlees is op naturale manier geproduceerd. Daarnaast bieden wij een assortiment aan granen en soja producten aan.
Hebben jullie ook glutenvrij producten?
Uiteraard vindt u bij ons ook glutenvrije producten, net zoals producten met een verlaagde hoeveelheid suiker.
Hebben jullie alleen maar Poolse producten?
Nee, naast een groot assortiment van Poolse producten en specialiteiten verkopen wij voedsel van wereldwijd bekende merken. Bij ons vindt u in principe alles wat u gebruikelijk ook in alle andere supermarkten koopt.
Als ik iets speciaals uit Polen zou willen dat jullie niet in het assortiment hebben, kan ik het wel bij jullie bestellen?
Ja, wij realiseren speciale bestellingen en wij zijn bereid om vrijwel alles voor u uit Polen te halen.
Kan ik bij jullie solliciteren?
Sollicitaties zijn bij ons altijd welkom. Als u dus zowel de Poolse taal als het Nederlands beheerst, aarzel niet – stuur een cv naar hr@zapolski.nl. Om actuele vacatures te bekijken kunt u altijd op onze website kijken onder het tabblad Carriere.
Wat is een manier waarop jullie werken?
Wij werken in een systeem met twee ploegen. We bieden in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor drie maanden.
Kan er bij jullie met creditcard betaald worden?
Ja, in tegenstelling tot de meeste supermarkten accepteren wij betalingen met creditcards.
Verkopen jullie alcohol?
Uiteraard. Wij bieden u een rijk assortiment van Poolse bieren aan. Daarnaast bezitten onze winkels alle soorten wijn (wit, rood, vermouth) en kant-en-klaar drankjes.
Een product dat ik bij jullie kocht bleek bedorven, kan ik het terugbrengen?
Teveredenheid van onze klanten is onze prioriteit. Daarom doen wij er alles aan om de hoogste standaarden te behouden. Maar in het geval van de artikelen die door de producent of leverancier ingepakt zijn, zijn wij niet altijd in staat om de kwaliteit perfect te beoordelen. Onze leveranciers behoren tot de beste en wij hebben volledig vertrouwen in hen, maar het kan toch gebeuren dat er een keer iets mis gaat. Hoewel we hier niet veel aan kunnen doen, zijn wij om u tevreden te houden bereid om een producent op het probleem aan te spreken en vervolgens uw kosten te vergoeden.
Na de boodschappen heb ik gemerkt dat er verschil is tussen een prijs op de bon en die in de kast – kan ik mijn geld terugkrijgen?
Uiteraard. Wij doen alles om zulke situaties te vermijden maar als er toch zoiets plaatsvindt verzoeken wij u om met een bon terug te komen – We vergoeden het verschil.